החוכמה שבאינסטגרם

Share on facebook
שתף ב Facebook
Share on linkedin
שתף ב Linkedin
Share on whatsapp
שתף ב WhatsApp

נכון שהפייסבוק ותיק יותר אבל באינסטגרם יש קהילה חזקה ונאמנה של גולשים ובזכות זה החשיפה האורגנית היא עצומה ומשיכת הלקוחות היא כמעט ובלי הרבה מאמץ. מה, לא שווה?

אלו כמה טיפים לניהול עמוד עסקי באינסטגרם

1. תמונות כמובן

אפליקציית האינסטגרם היא כולה תמונות ולכן חשיבות התמונה בפוסט היא גבוהה. רצוי שהתמונה תשקף את המוצר / השירות בצורה הכי טובה שיש אבל לא רק. אפשר ורצוי בין לבין להעלות תמונות שנקראות "תמונות אווירה", אלו תמונות שלא מתמקדות במוצר או בשירות אלא בדברים שמעבר לזה (חוויה, נוף, השראה כלשהי ועוד). זה יכול להראות לגולש שלא כל התמונות שלכם הן שיווק ישיר של המוצר או השירות. שימו לב שאתם לא מגזימים עם האפקטים והפילטרים – לנסות לייחד את התמונה זה טוב, לנסות להגזים עם הייחוד זה רע.

2. האשטגים

ההאשטגים הם ה-נכס שיש לאינסטגרם בשיווק אורגני. האשטג זה "תחום עניין" שמשותף לאלפי ואף מיליוני גולשים. אם נעלה פוסט ונצרף את ההאשטאג – #שיווק_בזול – האנשים אשר חיפשו את ההאשטג הנ"ל – ייחשפו לפוסט שלנו גם אם הם לא חלק מהעוקבים שלנו. בכל פוסט באינסטגרם תוכלו להוסיף עד 30 האשטגים (חלקם יכולים להיות בלי רווח וחלקים עם מקף תחתון) וככה תוכל להגיע לקהל רחב יותר, דוגמאות להאשטגים נוספים: #שיווק_בזול #שיווקופרסום #חברת_פרסום #קידוםאתרים וכדומה.

3. קישור האינסטגרם לפייסבוק

אחת האפשרויות הנוחות באינסטגרם היא לפרסם את אותו הפוסט גם בפייסבוק. חשוב להשתמש באפשרות הזו בכל פוסט שאתם מעלים לאינסטגרם העסקי היות ויש קהל שלם של גולשים שנמצא רק בפייסבוק וחבל לוותר עליהם כשאתם משווקים או מציגים את המוצר שלכם.

4. להפגין נוכחות

כמו בכל רשת חברתית, הכל שם דינאמי וזז מהר ולכן הפוסטים שהועלו אתמול שלשום נדחקים למטה כאשר פוסטים חדשים עולים. הדבר האחרון שבעל עסק רוצה זה שהפוסטים שלו יידחו במעמקי האינסטגרם ויפנו מקום לפוסטים חדשים יותר של המתחרים שלו. חשוב לפרסם פוסטים בתדירות גבוהה ולהיות פעילים גם במתן תגובות ו/או לייקים לפוסטים של אחרים.

5. לפנק את העוקבים

כשגולש בוחר לעקוב אחרי העמוד שלכם, הוא רוצה לדעת מה אתם משווקים ומה אתם מציעים אבל מה שהוא עוד יותר רוצה זה לדעת שהעובדה שהוא עוקב אחרי העמוד שלכם יכולה לתת לו יתרון. כלומר, אם יש לכם מבצעים או מחירים מיוחדים נסו לשווק אותם תחילה לעוקבים באינסטגרם בסגנון של "מבצע לפני כולם" או אפילו "מבצע בלעדי לעוקבים" שהגולשים ידעו שהבחירה שלהם הייתה מוצדקת וכך יישארו עוקבים שלכם שישמחו להיתקל בעוד הפתעות.

לא בטוחים איך לעשות את זה לבד? חברת ביזפיקס מציעה חבילות משתלמות לשיווק מקצועי תוך מתן שירות אישי, לפרטים לחצו כאן

לעוד מאמרים

שתף גם לחברים

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
דילוג לתוכן