הפייסבוק עדיין כאן והוא חזק מתמיד!

Share on facebook
שתף ב Facebook
Share on linkedin
שתף ב Linkedin
Share on whatsapp
שתף ב WhatsApp

הגולשים נוטים לחפש בעלי עסקים בפייסבוק ולהציץ להם בעמוד העסקי לפני שהם מחליטים לבצע פעולה כלשהי ולכן חשוב מאוד לתחזק ולשמר את העמוד העסקי כמו שצריך.

קבלו 5 טיפים חזקים ויציבים לניהול העמוד העסקי שלכם בפייסבוק

1. נראות העמוד העסקי
הדבר הראשון שהגולש רואה זה תמונת הפרופיל ותמונת הקאבר שלכם. לכן רצוי להשקיע בבחירת תמונה או סרטון מתאים המשקף את העסק והנעשה בו ולהטמיע אותו בקאבר העמוד, ובפרופיל העמוד, רצוי לשים תמונה של לוגו או של בעל העסק.

2. תוכן העמוד
אומנם כעסק, אנחנו פונים לקהל מסוים, אך יחד עם זאת, כל גולש הוא בפני עצמו וכל אחד מונע ממשהו אחר. ולכן, השיטה הטובה ביותר להפעיל את כלל האוהדים בעמוד היא "לגעת" ברגש. בין אם זה עצב, כעס או שמחה ואהבה – הגולשים נוטים להיות מעורבים יותר בפוסטים שמעלים בהם את אחת התחושות האלו. שימו לב שאלו גם ה"לייקים" שהתווספו לפוסט (ריגשונים) – כך שגם פייסבוק עצמו מאשר שאלו הרגשות שמניעים את הגולשים.

3. תזמון הפוסטים
נגיד את זה ככה: פחות פוסטים – פחות חשיפה. יותר פוסטים – יותר חשיפה, הגיוני, לא?
ככל שהעמוד שלכם פחות מעודכן, הוא פחות אטרקטיבי וגם פחות ניראה בלוח החדשות (FEED) של האוהבים שלכם. שימו לב גם לזמני הפרסום. עקבו אחרי הנתונים של כל פוסט וראו מה הייתה השעה שהניבה הכי הרבה מעורבות והשתדלו להמשיך ולפרסם בשעות החזקות.

4. סוגי הפוסטים בעמוד
זה ברור שמטרת העמוד העסקי היא למכור את המוצר או השירות שלכם. אבל יש לקחת בחשבון שאם תנסו רק למכור – ברשת החברתית – לא תצליחו להגיע להכרת הגולשים.
חשוב לשמור על מינון נכון של פוסטים שיווקיים ולשלב בין לבין פוסטים מסוגים אחרים למשל: תוכלו לשתף מאמרים אינפורמטיביים שיתנו לגולש ערך מוסף, תוכלו להעלות תמונות של לקוחות מרוצים שרכשו את המוצר שלכם, תוכלו לערוך סקר (הקשור בעקיפין למוצר או השירות שלכם) ויש עוד המון רעיונות ואפשרויות לפוסטים שאינם רק מכירתיים.

5. פרסום פוסט עם תמונה/ סרטון
כשאתם גולשים בפייסבוק, האם הפוסטים עליהם אתם עוצרים בדרך כלל כוללים תמונה או סרטון?
אנו מנחשים שכן. גם האלגוריתם של פייסבוק מעדיף לחשוף בפני הגולשים פוסטים עם מדיה מאשר פוסטים טקסטואליים בלבד מאותה הסיבה – הגולשים בדרך כלל מתעכבים על פוסט המכיל תמונה או סרטון ומבחינת פייסבוק וגם מבחינתכם כבעלי עסק – זה טוב! זה מגביר את המעורבות של הגולש בפוסט המדובר.

מבינים את חשיבות הפייסבוק אבל מעדיפים לא לעשות את זה לבד? חברת ביזפיקס מציעה חבילות משתלמות לשיווק מקצועי תוך מתן שירות אישי, לפרטים לחץ כאן

לעוד מאמרים

שתף גם לחברים

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp
דילוג לתוכן