קידום אורגני בגוגל – כדאי לדעת

שתף ב Facebook
שתף ב Linkedin
שתף ב WhatsApp

חלומו של כל בעל עסק זה להופיע במיקום הראשון בגוגל. רבים משלמים אלפי שקלים בחודש עבור פרסום מומן ומגרדים את הלקוחות אחד אחד בעוד שיש את אלו שמשקיעים בקידום אורגני וטוב שדואג שהאתר יופיע תמיד בעמוד הראשון וימשוך אליו גולשים רבים – בחינם.

אלו כמה טיפים שאסור לפספס בקידום אורגני

1. תוכן תוכן תוכן
שנת 2019 כבר כאן והכללים של גוגל ברורים מתמיד – התוכן *חייב* להיות איכותי. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות תכנים שאינם מקוריים, מלאים במילות מפתח או עמוסים בקישורים (הקיימים למטרות קידום כמובן) והוא אינו אוהב את זה. אם בעבר הקישורים והביטויים היו חלק אינטגרלי ומשמעותי בקידום, היום זה התוכן האיכותי והערך המוסף לגולש שנותן את נקודות הזכות אצל גוגל.
כמובן שניתן ואף רצוי לשים קישורים במאמר אך יש לשים לב שאינכם מציפים אותו בלינקים ושכל לינק מקשר לעמוד איכותי לא פחות.

2. מהירות האתר
כשאתם מקליקים על תוצאות החיפוש בגוגל והאתר שאליו נכנסתם לא נטען או נטען ממש לאט, אתם בטח מוותרים ועוברים לאתר שבא אחריו.
לכן, אם הגולשים יקליקו על האתר שלכם והוא יטען באיטיות, רוב הסיכויים שהם יינטשו אתכם ויעברו למתחרים. מלבד העבודה שהדבר הזה פוגע בכם כעסק, גוגל לא אוהב אתרים שהטעינה שלהם איטית שגורמת לגולשים לברוח ובמצב שכזה תרגישו דיי מהר את הירידה במיקומים.

3. אתר ידידותי לגולש
כאשר הגולש מגיע לעמוד שאליו שלחתם אותו באתר, אל תעשו לו חיים קשים. השתדלו להציג את הטקסט שלכם בליווי תמונה רלוונטית או סרטון מתאים. השתדלו להציג בצורה ברורה את אפשרויות ההתקשרות והכי חשוב – אל תחביאו את כפתורי הניווט. כמו בנקודה הקודמת – גולש אשר נוטש מהר את העמוד, פוגע לכם בדירוג.

4. זמן שהייה באתר
הנקודה הזו קשורה לנקודה הראשונה אבל רציתי לתת לה במה משל עצמה. נכון שהסברנו על חשיבות התוכן בנקודה 1 אבל הדבר הנוסף שאתם צריכים לדעת זה – זמן שהייה באתר. ככל שהגולש נשאר יותר זמן באתר שלכם (בין אם זה בעמוד אחד או יותר) – זמן השהייה שלו ארוך וזה מה שנותן לגוגל את האסמכתא שהתוכן שלכם איכותי. אז מלבד התוכן, השתדלו להוסיף סרטונים מעניינים, מאמרים חשובים ותמונות שימשכו את הגולש להישאר באתר שלכם.

5 . התאמה לנייד
אפשר להניח שב2019 לא צריך לכתוב את זה אבל זו ישנם עוד עסקים שמגיעים אלינו עם אתרים שלא מותאמים לניידים וזה פשוט פסול. אולי בעבר זה היה לא טוב או לא כדאי היום זה פשוט פסול. כ-80% מהכניסות לאתרים היום מגיעים מהנייד ואם האתר שלכם לא מותאם לנייד אתם מאבדים המון המון לקוחות פוטנציאלים. שלא נדבר עם העניין הפעוט שגוגל לא מציג *בכלל* בתוצאות החיפוש בנייד אתרים שאינם מותאמים לניידים.

צריכים עזרה בקידום האורגני של האתר ולא רוצים לשלם הון על כך? חברת ביזפיקס מציעה חבילות משתלמות לשיווק מקצועי תוך מתן שירות אישי, לפרטים לחץ כאן

לעוד מאמרים

שתף גם לחברים

דילוג לתוכן